Usch, vad dålig jag är på att skriva här.

Ja, det är jag verkligen. Men det är väl för att det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Samma sak varje dag känns det som. Igår var jag iaf på Wasa , med stiina,kiki o aleks :)  Det var jätte roligt igår så tack flickor för igår. Jag hade varit jätte sugen på att gå till wasa jätte länge, och äntligen. hehe så jag hoppas det inte tar allt för lång tid tills nästa gång.
Idag . Har jag inte gjort så mycket, har ju haft studiedag igår och idag så idag gick jag upp vid 9 , lite små bakis o gick till skolan vid 10 för att vi skulle arbeta lite med vårat projekt arbete. Lite segt, men det var nog värt det. Sedan kom jag hem vid lunch och satte mig o kolla på våra bästa år<3  och åkte till willys o handla med mammi, lagat tacos som jag var sugen på och sedan typ bara suttit här och tråkat. Lite segt att det är skola i morgon när man varit typ ledig i två dagar. dom kunde satt studiedagarna tors-fred ist tycker jag. men men.
Helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Men förmodligen blir det ju att festa tror jag. Vad ska du göra ?

Oh, man sitter o tänker på att det inte är alls lång tid kvar tills man tar studenten :)  ungefär 2½ månad kvar. Fyfan va härligt. Men även lite skrämmande tycker jag. Vad kommer att hända efter ? Det är en skrämmande fråga tycker jag. hehe men det är väl inget jag ska behöva oroa mig för just nu, jag tar det när det kommer.  Det löser sig !!

Så har jag ju träffat dig nu några gånger, och jag vet inte vad jag känner om det. Men jag vet en sak, och det är att jag inte har kvar samma känslor för dig, och jag vet nte om jag kommer få tillbaka dom heller,  jag vet inte om jag vågar det heller, eller ifall jag vill det. Jag vet inte. Jag känner att du är inte den som jag föll för första gången, du är inte den jag vill ha, och du får mig att känna mig osäker och nervös i ditt sällskap. Du blir lätt arg/sur och otrevlig och det skrämmer mig lite. Men ändå förstår jag inte varför jag träffar dig isf?! :S  Aja vi får se hur det blir.  Men det va helt underbart att träffa C iaf.

Nu ska jag sätta mig vid tven lite, och hoppas på att det inte tar allt för lång tid tills nästa gång jag skriver . hehe Puss på er ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0