Trött

Idag har man varit jätte trött.  Usch usch,  blev att jag strunta i Iv valet med, och det fick man ju panik över sen efter. Det är ju så lätt att skita i saker men det är jobbigt att ta konsekvenserna över det sen.  Men jag åkte o handla med mamma och sen åkte jag hem o soooov :P   Nu sitter jag här, ungefär nyvaken och har panik över att jag verkligen måste plugga. Men ist sitter jag här.  Blir alltid att man skjuter upp det.  Jag som hade tänkt o poppa popcorn nu o sätta mig framför "Den rätta för rosing"   , men då kommer jag väl få ångest efter det,  hehe  jäkla redovising i morron.   Aja vi får se hur det går.  skönt med två studie dagar nästa vecka iaf.  Då blir det wasa på onsdan , nån som vill med ? :)  

Aja, nu ska jag poppa pupcorn ;)   Pusselipuss godingar.



Grazie di esistere <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0