Måndag.


(Jag och stiina hos jennifer i fredas :) )

Nu är det måndag igen. Dagarna går så himla fort, lr hur?! Blev ingen skola för min del idag, jag rent ut sagt orkade inte. Men i morgon måste jag gå. Helgen var helt okei, fredan blev det att förfesta hos jennifer , vi käkade tacos och drack gott :)  Sedan blev det otten, helt okei . träffade många roliga så det va trevligt. Jag och nåra st gick en sväng till palace också och där va det med roligt för där träffade jag på bl.a mina tjejor Sandra och Malin <3<3  hihi     Och sen träffade jag även dig, din idiot!  Förra helgen sa jag till dig att du inte skulle höra av dig mer till mig o jag kalla dig för svin.. och sen nu när jag träffade dig i fredas så frågar du mig varför jag inte hört av mig till dig i vecka?!  Hallå? Är det nått som sitter löst i skallen på dig lr?   Aja, orkar inte slösa mer tid på dig.. 

Nu ska jag sätta mig en stund framför tven . Ta hand om er.. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0