Trött och seg...

Idag har jag typ bara gått från sängen till datan o från datan till sängen... hehe har varit så jäkla seg och verkligen bakis!!! Kom hem vid halv 6 i morse och somnade vid 7.. helt slut.   Natten/morgonen slutade med att bli utskälld av M. haha han är en stor idiot !!    Igår festa jag med aleks. Vi gick till wasa.. det var roligt igår :D   Träffa nån konstig turk.. o massa annat folk. Sen gick vi hem till berra på efterfest..  det var helt okei! :)   Just nu sitter jag o har typ precis vaknat för tredje gången idag. Heeeelt slut..   Men i morgon blir det att dricka igen.. Tjejkväll hos carro :)  Funfun .    Nu orkar jag inte skriva mer..   Eller just det :D  ska nog på visning nästa vecka.. jippi :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0