Återuppliva bloggen.....

Kanske är bra att göra det.   Tiden går så snabbt och man glömmer bort att skriva här.. Helgen har varit bra.. Fredan bjöds på lång runda på stan med bästa sandra o sedan blev det fest på kvällen..  Lördag... Blev att kolla på film med aleks.. vi såg "Benjamin Buttons otroliga liv"  Den var jätte bra så den rekomenderar jag!  Just nu sitter jag är framför datan o kollar runt på lägenheter..   suck!! Finns inte mycket intressant !!  Hoppas inom kort att jag hittar nått.  Måndag idag, ny vecka..  Shit va tiden går snabbt..  denna vecka kanske det blir bio med sandra.. :)   aja... vet inte vad jag ska skriva mer idag... Hoppas det inte går alldeles för lång tid innan jag skriver igen...   Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0