Guitar hero !!

Nu sitter jag här hos aleks med cross o henne o spelar guitar hero. Hihi  det är ganska roligt :)   Det har varit en väldigt bra vecka på de nya året.  Nyår hade jag det väldigt trevligt, var med aleks,tessan o linda hos nån tobbe först, sedan drog vi till hugo och där träffa vi på nåra st bl.a A..  Mums !! :)    Ville först inte dra ut på krogen på nyår men de blev lyckat ändå. och det är huvudsaken :)   Annars den här veckan har jag typ varit inneboende hos aleks, min nya sambo.. och så har jag spenderat ganska många timmar med Sötnosen A :)  hihi  Myspys..  
På torsdag blir det skola :/  suck... men de är ju bara den här terminen kvar sen blir det studenten :D:D  längtar !! men men , har inte så mycket att skriva just nu , skrev väl mest lite granna för att ja inte har skrivit på länge.. hehe  men hoppas alla mår bra. !!  Pusssspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0