Torsdag. igen .. :p

Torsdag igen redan, dääm va snabbt veckorna går.
Idag har jag varit i sthlm på saco mässan.. Det var rätt segt, hehe men vi åt goo mcdonalds idag :D
Kom hem vid halv 6 .. satte på filmen "Lassie"  (älskar den) hihi  tjöööt som en gris.. hehe så nu sitter jag o väntar på att andra avenyn ska börja.. hihi men ska nog sätta mig framför tv:en o vänta på de.. hehe
Igår var jag hos min kära faster typ hela kvällen, vi snacka skit o hon färga mitt hår .. hihi nu är man svartskalle :D haha
I morgon är det praktik igen, shit bara nästa vecka kvar juu, kommer sakna dom små liven juu :/   men men så är det..   har inte så mycket att skriva idag känner jag.. hehe men men puss på er...  I morgon är det fredag :D:D:D


ps. är irriterad över att dom ändrat åldersgränsen på wasa !! Fuck !!   :@

Kommentarer
Postat av: Malin

TACL FÖR ATT NÅN KÄNNER MED MIG FÖR DET DÄR MED WASA :'( Puss Love You !

2008-11-20 @ 20:07:26
URL: http://thildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0