Tisdag.

Vakna vid halv 11.  Gick upp och käka frukost sedan gick jag in i badrummet och borsta tänderna extra noga.. hehe hade tid hos tandläkarn kl halv 12..  Det såg bra ut sa hon :)  hehe men hade lite tandsten som hon fick ta bort.. usch tycker det är så obehagligt... :/  men nu är det över iaf :)   Men nästa gång jag ska dit så är jag betalningsskylldig :p hahaha kommer ju aldrig gå till tandläkarn då :p  hehe    Nu sitter jag här som vanligt och tycker kl kan bli 12:50 så våra bästa år kan börja. hehe  det är väl de enda posetiva med att vara sjuk att jag får se våra bästa år :D:D  Löööv it !!!   I morgon blir de nog oxå att vara hemma , men på torsdag måste jag gå oavsätt om jag är frisk lr inte... måste träffa barnen dem två sista dagarna och göra klart uppgifterna jag har att göra. :/   Men men, nu ska jag fördriva tiden med att spika upp ramar på min vägg tills våra bästa år börjar :p hehe   pusselipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0