Söndag.

Helgen.
Fredas blev det att festa till det lite hos johan, funfun :)  sedan gick vi ner till palace , men det va ju typ tomt så jag o sandra gick upp till wasa, men vi ändrade oss att gå in när vi stog i garderoben, blev att ringa till sonja så hon fick hämta mig <3

Lördag-
Jag o aleks förfesta lite hos henne, blev inte alls mycke dricka för min del, 1 öl typ drack jag innan vi åkte ner till hugo. Jag mådde inte alls bra. Och värre är det idag. Sitter här med halsont,huvudvärk och nysningar. Känner mig ganska hängig.. Känns som jag kommer få halsfluss... igen !!! :/      börjar få de ganska ofta..   skumt..  så i morron blir det att vara hemma från praktiken..   känns tråkit eftersom det är sista veckan, och jag vill ju vara med barnen dom sista dagarna nu, plus har jag lite uppgifter kvar jag måste göra..  :/   men men , får väl vara hemma ett par dagar..  

Just nu sitter jag o kollar på wallander , men det är nyheter nu.. hehe    ska väl gå tillbaka till tv:en straxt och sitta o tycka synd om mig själv :)     Ha det så bra mina små raringar <3




Du får inte knacka på min dörr
om du inte är beredd och komma in
du får inte göra om mitt namn
och börja kalla mig för din.
Du får inte vandra på min väg
utan att visa mig ditt mål
och inte stjäla av min godhet
för att fylla upp ditt hål. 
<3

Försvinn från mina tankar... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0