Måndag

Fredag
Började med sista dagen på praktiken :/   Kommer sakna dom små juu... :/ 
Senare åkte jag ner på stan o gick där med malin o emelie , trevligt trevligt, hitta lite fint
Helgen har varit trevlig annars. I fredas blev det lite förfest hos stiina vi tjejer. och sen vidare till otten, hade faktist roligt på otten som jag inte gillar så mycket :)
Lördag
Blev att fira stiina hos henne med massa trevliga personer :) Sen vidare till hugo , och där va de roligt :) 
Myspys blev det med :) hiih

Söndag
Va man lite bakis o va jävligt trött.. träffade pappa o lillebror en stund sen kom hem vid 8, somnade vid halv 9 igår kväll var så jävla trött , så inatt blev de 13timmars sömn.. hehe men det va skönt :) 

Måndag
Första dagen i skolan på 7veckor.. Segt :/  haha men snart är det ju jullov och min födelsedag :D  hihi :D
Så nu sitter jag här väntar på min kusin som kommer nu :D   puss o kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0